selamat datang ke teratak ku..sila sila tambah nasik!

17.2.12

Fatin Liyana



Aku sebenarnya pun tak sengaja terjumpa blog dia..first time aku jumpa blog ni, aku tertanya2 siapa dia ni..model ke ? artis ke? pengacara ke? kalau tengokkan view page dia tu sampai beratus-ratus orang tengah view blog dia. Tak ke korang pelik???

Tapi aku memang tabik spring lah..5 bintang aku bagi kat blog dia ni, memang layak pun dia terima beribu-ribu lemon pengunjung, setakat ni dah 35320 orang yang add dia.. secara tak sengaja aku pun search la kat en. google nama FATIN LIYANA..wahhh giler, ramai gak yang menulis pasal dia..rupanya blog dia ni top 10 lorrr.... tersenarai sama dengan blog BEN SHAARI. sapa lak ben shaari tu?? err korang guna le perkhidmatan en. goole ek..tapi aku rasa, sapa2 yg ada blog ni..genti le kenal sapa bro tuu..x kenal..maka x cinta kat dunia blog nihh..ye dak??

Kenapa lak aku sibuk-sibuk ngan blog FATIN LIYANA tu?? ...
sebab aku memang kagum..asal aku masuk blog dia, mesti mencecah 100 yang tengah view blog dia..tadi time aku masuk, ada 66 pengunjung... kemudian aku refresh..tengok ada 55 pengunjung..see???? tak ke kagum kalau nengok blog gitu..sejukkk tuan rumah nengok..

Padahal..dia bukan selalu update pun blog dia tu.. Asal aku jengok, xde plak dia update blog dia..kebetulan semalam, aku terjah lagi blog dia..baru la ada posting baru..n dia ada post pasal diri dia...

aku memang suka cara penulisan dia..orangnye yang kiut miut..n yang penting banyak tip-tips kecantikan...zasssss

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Close